PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 1,4 i-dsi opinie czy polecacie? Jestem zielony a muszę zakupić autko żonie



matrix429
15-02-09, 00:31
Witam

Jako totalny laik samochodowy mam prośbę o ocenę Hondy Civic 1,4 i-dsi z grudnia 2006 przebieg ok 30000km. Cena ok 40tyś zł. Czy jest to rozsądny zakup dla kobitki? Czy rzeczywiście ten silnik jest aż tak zły? Jak bardzo wyposażenie różni się od innych mocniejszych wersji. Wiem tylko, że te słabe wersje nie mają tych fajnych rur wydechowych z tyłu wystylizowanych, a jedynie atrapę a tak poza tym? Co to za silnik ten i-dsi? Jest tak napisane na obudowie silnika. Opłaca się brać taką brykę kobitce do codziennego użytku? Dlaczego nie macie osobnego topicu dla modelu 1,4? Pozdrawiam z góry dzięki za odp...

luckie
15-02-09, 10:03
1.4 faktycznie nie ma z tylu trojkatnych wydechow, tylko zaslepki.
Dla kobiety na prawde nie widze przeszkod, rakieta to to nie jest ale bez przesady.

Yossarian
15-02-09, 12:18
Mało pali, ubezpieczenie tańsze niż w pozostałych wersjach, trzeba krecić by jakos jechał, ale jak ma byc auto do spokojnej miejskiej jazdy, to raczej da rade, choć Civic lekki nie jest.

Troche danych:

oznaczenie: L13A7
maksymalna moc: 83KM przy 5700obr/min
maksymalny moment obrotowy: 119Nm przy 2800obr/min
pojemnosć: 1.339cm^3

Civic z tym silnikeim potrzebuje prawie 15 sekund by rozpędzić się od 0 do 100km/h, więc, jak pisał kolega wyżej, rakieta to to nie jest

Wariant tego silnika jest stosowany w modelu Civic Hybrid, ale tam ma moc 95KM

Marek Podlaskie
15-02-09, 13:26
Witam