Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Demontaż licznika - trzeba odłączyć akumulator ?

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    Wrocław
    Posty
    14

    Domyślnie Demontaż licznika - trzeba odłączyć akumulator ?

    Witam serdecznie !

    Zamierzam wymontować i rozłączyć cały licznik w mojej hannie.
    Kiedyś, gdzieś od kogoś usłyszałem że przed rozpięciem kostek należy odłączyć akumulator, w celu uniknięcia jakichś późniejszych błędów, np. z SRS. Czy to prawda ?
    Czy przeciwnie, można wszystko rozpiąć od zaplecza zegarów i to "pod prądem" ?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Przyjaciel CKP Awatar skolopendra
    Dołączył
    Jun 2006
    Imię
    ダレ
    Auto
    Ej9-B18 T
    Skąd
    kraków-nowa huta
    Posty
    10,372

    Domyślnie

    przy wszelakich kombinacjach pasuje odpiąć aku

    Cytat Zamieszczone przez Civic 96
    w celu uniknięcia jakichś późniejszych błędów, np. z SRS.
    odpinałem wiele razy i błędu nie miałem nigdy
    moja była d14a3...>Klik <... 123KM-146Nm
    ..........................MANUAL(od X 1987-III 2001)-Nowy,do pobrania.......>TU<...
    proszę o nie zapychanie mojej skrzynki pocztowej zapytaniami technicznymi . od tego jest forum. dziękuję za uwagę [

  3. #3
    Użytkownik Awatar fafik79
    Dołączył
    Jun 2007
    Auto
    Civic EG5 D16Z6
    Skąd
    Czerwieńsk
    Posty
    73

    Domyślnie

    jestem prawie pewny ze na kostkach zegarow nie ma napiecia jak nie przekrecisz kluczyka ;] osobiscie wyciagalem zegary bez odpinania akumulatora i nic im nie jest ;]

  4. #4
    Przyjaciel CKP Awatar skolopendra
    Dołączył
    Jun 2006
    Imię
    ダレ
    Auto
    Ej9-B18 T
    Skąd
    kraków-nowa huta
    Posty
    10,372

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez fafik79
    jestem prawie pewny ze na kostkach zegarow nie ma napiecia jak nie przekrecisz kluczyka ;] o
    nie ma
    .lecz manual wręcz zaleca odłączanie aku,przy tego typu zabiegach :agent:
    moja była d14a3...>Klik <... 123KM-146Nm
    ..........................MANUAL(od X 1987-III 2001)-Nowy,do pobrania.......>TU<...
    proszę o nie zapychanie mojej skrzynki pocztowej zapytaniami technicznymi . od tego jest forum. dziękuję za uwagę [

  5. #5
    Użytkownik Awatar SzOpCiK
    Dołączył
    Sep 2007
    Imię
    Rafał
    Auto
    EJ9 D14Z1/Z2
    Skąd
    Kraków
    Posty
    129

    Domyślnie

    Hejka

    Ja osobiście jeździłem przez chwilkę bez zegarów, tylko sie sanie nie włączało. Ale stwierdzam ze lepiej tego nie robić, to było zdeka głupie. Nie polecam

    Pozdro

  6. #6
    Użytkownik Awatar el_rogal
    Dołączył
    Jan 2007
    Imię
    Paweł
    Auto
    ITR + E60
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    729

    Domyślnie

    odlaczalem zegary wiele razy zarówno w milach jak i w kilometrach i kilku znajomych rowniez ale nikt akumulatora z nas nie odlaczal i nic nikomu nie jest

    ale jezeli lubisz byc zapobiegliwy mimo wszystko to mozesz odlaczyc, mi osobiscie sie nie chce skoro jak narazie wszystko dziala :speszony:

  7. #7
    sawi
    Gość

    Domyślnie

    :agent:

    [ Dodano: Wto 18 Gru, 2007 ]
    Wysłany: Dzisiaj 6:02


    --------------------------------------------------------------------------------

    chłopaki mam pytanie bo chciałbym w swojej hondzince wymienic oswietlenie deski rozdzielczej na inny kolor i czy jest w tym jakis wielki problem i jakie sa żaróweczki chodzi mi o niebieski jakie wejscie i gdzie bym mugł kuoic takie.bede wdzieczny jak mi poradzicie dzieki pozdro

  8. #8
    Użytkownik Awatar fafik79
    Dołączył
    Jun 2007
    Auto
    Civic EG5 D16Z6
    Skąd
    Czerwieńsk
    Posty
    73

    Domyślnie

    sawi, diodowe zamienniki T5 do podswietlania zegararow kosztuja w okolicy 3 zl za sztuke... wymiana zajmuje okolo 15 jak masz lenia ;] z wymiana podswiatlania panelu ogrzewania jest wiecej roboty ale jak poszukasz to znajdziesz jak to zrobisz krok po kroku... i z wyszukiwarki naucz sie korzystac bo beda tu na Ciebie krzyczec

  9. #9
    Użytkownik Awatar gruszkin
    Dołączył
    Dec 2006
    Auto
    eg4 d-series
    Skąd
    Poznań
    Posty
    2,555

    Domyślnie

    z wymianą podswietlenia panelu ogrzewania jest mniej roboty niz przy podswietleniu zegarów.tylko trzeba szukac.

    zegary to 3 srubki,dwie widzisz a jedna ukryta pod guziczkiem awaryjek. a panel ogrzewania to wbrew temu co widziałem tutaj jedna srubka z dołu do góry w kieszeni radia i juz wyskakuje wsio.juz jej nie dokręcałem bo sie trzyma a w razie w mozna wyciągnąćpozdro

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •