Z poliftowej EJ9 do przedliftowej EJ6 przekładałem deskę rozdzielczą, bo ma dodatkowy nawiew na przednią szybę.
Poleciało z tapatoka na hateciaku.
Z poliftowej EJ9 do przedliftowej EJ6 przekładałem deskę rozdzielczą, bo ma dodatkowy nawiew na przednią szybę.
Poleciało z tapatoka na hateciaku.
W poliftowym ej6 tez nie ma tego nawiewu.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Nie no, że grill to tak, oczywiście wiem, zapomniałem dopisać, ale to już taka musowa oczywistość heh
Dokładka jest wynikowa ze zderzaka, to też jestem świadom, że poliftowa potrzebna
Mówisz o tej kratce na środku konsoli? To to przecież w EjotSześć nie występowało, tylko sedany i heczbeki na rynki poza hamerykańckim.
[ ] Nie odpowiadam na ŻADNE pytania techniczne poprzez PW
[ ] Nie możesz założyć tematu w giełdzie? Widocznie nie masz 30 postów i odpowiedniej aktywności na forum. I NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZESKOCZENIA TEGO
bodajże w poliftach już były przednie hamulce 260 a w przedliftach zdążają się 240
Ja mam w przedlifcie 262, możliwe że przed '98(?) bywało 240. W sumie nieistotne.
Jakies 3-4miesiace temu robilem polifta w EJ6.
Z przodu potrzeba: maska, blotniki, zderzak,grill,lampy i prowadnice pod lampy(do lepszego spasowania zderzaka) Zderzak polift nie wchodzi na pas przdni w ej6, trzeba zrobic male naciecie po obu stronach grila i wszystko pasuje jak w oryginale( nie widac tych naciec)
Prowadnice z belka wzmacniajaca pasuja p&p w miejsce samych prowadnic w EJ6.
Wygluszenie maski i nadkola sa takie same w obu wersjach. To chyba wsztstko z przodu.
Z tylu zderzak z z EJ8/sedana polifta jest taki sam i jest p&p. Belka wzmacniaaca p&p. Lampy, wszystkie mocowania sa takie samo, pasuje p&p.
Lustra USDMy z tego co sie orientuje nie pasuja z sedana, musza byc HB/coupe
To chyba tyle
to albo pasują ale są inne, albo są identyczne mimo ze nr OEM maja inne choć to było by dziwne