Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Głośniki wysokotonowe - wymiana

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2021
    Posty
    1

    Domyślnie

    Cześć, zepsuły mi się głośniki wysokotonowe u-dimension el comp 6 bodajże.
    Oba trzy po trzy działają. Raz działa raz nie, częściej właśnie nie działają. Czasem pomaga podgłaszanie i przyciszanie pokrętłem i się na pewien moment jakby odblokują.

    Nie znam się na elektronice a chciałbym je wymienić. Rozglądałem się i znalazłem Excursion SX-1S które by chyba podpasowały.
    W zestaw akcji wchodzą głośniki oraz zwrotnice. Mam zrobione jakieś tam car audio (wzmacniacz, subwoofer, głośniki w drzwiach oraz maty wygłuszające)

    Jednakże, nie zbyt wiem jak to podłączyć. Gdy raz rozbierałem drzwi w aucie, zauważyłem, że chyba wysokotonowe głośniki są podłączone do takiego małego czegoś z pinami, właśnie po jakimś małym researchu
    wygląda to na zwrotnice (dalej nie wiem gdzie to leci). Nie mam w zimę gdzie rozebrać drzwi i sprawdzić itd jak to jest podłączone.

    Czy ktoś mógłby mi mniej więcej określić, czy jest to proste zadanie? W +/- jak to zrobić i nakierować np do jakiegoś wątku.

    Zwrotnice w zestawie Excursion SX-1S są jakieś bez pinów, a te którę ja chyba mam (o ile to zwrotnica) ma piny do której są podłączone te głośniki.
    Być może wystarczy mi odłączyć te głośniki które aktualnie mam i podpiąć w miejsce gdzie były podłączone stare. I czy to powinno wystarczyć. Czy w tym przypadku również zwrotnice które dostaje w zestawie powinienem podłączyć?

    Proszę o jakieś normalne wyjaśnienie mi tematu. Z góry dzięki.

    Jeszcze poszukałem z tego co znalazłem to mam takie coś z pinami (nie jestem pewien czy mam z 3 pinami po obu stronach). wg strony jest to tłumik rezystancyjny jednak a nie zwrotnica.
    Ostatnio edytowane przez Kacperhehe ; 09-01-22 o 20:19

  2. #2
    Użytkownik Awatar login
    Dołączył
    May 2010
    Imię
    Tomek
    Auto
    JHMEJ9 hb D14Z1/Z2
    Posty
    5,278